General
-
50 votes
-
mogelijkheid te filteren op hoelang twitteraars al twitteren
Een soort Twitter-seniority selector :)
45 votesplanned ·
Adminmichielb
(Admin, twittergids) responded
Ja dat is een goed idee, die data heb ik namelijk in de database. De oudste nl twitteraar is @cvodb, wist u dat..
-
twitterfrequentie toevoegen
Aantal tweets per dag deze maand, want newbees halen natuurlijk nog geen @rotjongiaanse aantallen update
41 votes -
Suggestie: categorie Angst en depressie
Onder hoofdcategorie 'Geest en gezondheid' kan een categorie 'Angst en depressie' toegevoegd worden.
38 votes -
werkdruk, informatieoverload, stress, e-mailoverload, Het nieuwe werken, toevoegen
werkdruk, stress, e-mailoverload, Het nieuwe werken, timemanagement en efficiency toevoegen
38 votes -
Veld waar je jezelf aan een categorie kan toevoegen
Een veld op de algemene index, waar je jezelf kan toevoegen aan een sub-categorie.
31 votesunder review ·
Adminmichielb
Moet deze dan in aanvullig zijn op je bio woorden of moet deze je bio indeling vervangen? Dat laatste lijkt me wel handig, sommigen willen hun bio niet veranderen maar willen wel in de gids.
Zo maar doen?
-
Custom twittergids
Maak je eigen twittergids aan met bijvoorbeeld een lijst van je vrienden, collega's, vereniging enz.
Hoeft niet per sé zichtbaar te zijn op openbare twittergids pagina.26 votes -
het toevoegen van filmmakers bij kunst/cultuur
Nederland met de NFTA en talloze andere av opleidingen en een fantastische documentaire achtergrond heeft in de twittegids toch wel een kopje 'filmmaker' nodig..
21 votes -
20 votes
-
Meer provincies toevoegen (Limburg bijv.)
Ik zie nu eigenlijk alleen nog Amsterdam. Waarom niet even alle provincies toevoegen. Of zeker Limburg hahaha
20 votes -
19 votes
-
17 votes
-
bug met veranderde gebruikersnamen
Als iemand zijn gebruikersnaam wijzigt, dan verschijnen zowel de oude als de nieuwe in deze lijst. Als gebruikersnamen niet meer bestaan, moeten ze natuurlijk uit de lijst worden verwijderd.
16 votes -
gewogen volgorde van tweeps
Niet alleen het aantal followers, maar ook het aantal updates en evt. het aantal replies. geeft een beter beeld m.i.
15 votes -
Passie voor Verweggistan
Ik zou het leuk/interessant/handig vinden als er een rubriek 'Geografie' (of: Verweggistan) op zou worden genomen, met daaronder een aantal subrubrieken (zie onder). Leuk om landgenoten te vinden die vanuit andere landen in het Nederlands twitteren, leuk om liefhebbers te vinden van dezelfde vakantiebestemming, interessant om mensen te vinden met passie voor bepaalde landen/steden/werelddelen. Ik denk bijvoorbeeld aan
GEOGRAFIE
reizen
vakantie
Londen
Parijs
Berlijn
New York
Duitsland
Engeland
Frankrijk
Spanje
Griekenland
Portugal
Italië
Scandinavië
Oost-Europa
Azië
Afrika
Latijns-Amerika
Australië
VS13 votes -
Zoekmachine binnen profielen.
Muziek is voor je het weet te breed. Geld ook voor andere genres. Geef me een zoekmachine binnen profielen zodat ik zelf een lijst kan samenstellen op zoektermen. Bijvoorbeeld: "techno OR punk IN NL".
12 votesplanned ·
Adminmichielb
Zal ik aan denken bij de zoekmachine. Goeie tip.
-
VARAgids.twittergids.nl
Er twitteren er nu meer bij ons op de redactie. Niet allemaal even fanatiek. Wellicht spoort dit ze wat aan.
12 votes -
Bedrijfskunde
Steeds meer zakelijke gebruikers, dus waarom geen rubriek Bedrijfskunde, subrubrieken: Management, Ondernemen, Leiderschap, MVO, etc. tweeps genoeg!
12 votes -
11 votes
-
11 votes